body>

Nytt jobb

Jaha, om mindre än 2 veckor börjar jag jobba, men först Kurs i Stockholm 4-5 nov, sen utbildning i Karlskrona 9-12 nov. Lite oplanerat, men mycket roligt. Roy ska nämligen börja jobba helg och ett mycket intressant jobb dök upp, jag sökte och fick det!!!
Jobbet är som butikschef på Cubus och det ska bli mycket spännande och framförallt fantastiskt roligt.

I lördags firade Roy och jag mitt nya jobb och att vi nu varit tillsammans i 2 år. Vi låtsas att det är 10, för det känns mer så. Vi gick på spa, fick massage, åt en god middag på Stekhuset, skålade i både skumpa och rödvin. Drack whiskey och Irish Coffe på Lilla pubben och slutade kvällen med att dansa oss svettiga på Harrys.  Kom hem och det hängde en cava på dörren. tack fina Sofie med familj!
Farmor och farfar fick äran att vara barnvakter och idag hämtade vi lilleman och passade på att fira farmor som fyllde år igår. Dom andra åt kroppkakor, jag åt en alldeles underbar kebab från Nybrokebab, som jag saknat så. Jag låter inte svärmor laga specialmat till mig när dom ska äta kroppkakor, för jag passar gärna på att hämta kebab då.
Sid åt en hel kroppkaka med smält smör och grädde och han älskade verkligen det!

Så man kan säga att jag ska njuta av mina sista dagar som mammaledig nu!




Kommentarer
Postat av: virva





Underbart ,det är verkligen ett jobb för dig ,önskar dig lycka till och passa på att njut av ledigheten fram tills dess

2010-10-24 @ 19:00:23
Postat av: Cissi

Ja, jättegrattis än en gång! Där ser du, du är fortfarande attraktiv på arbetsmarknaden!



Nu ska jag jobba på att hitta en sykurs någon kväll i veckan där vi kan lära oss att sy avancerade grejer.

2010-10-24 @ 19:38:14
URL: http://cissicc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vad härligt att ni hade en sån fin kväll tillsammans. Snart kan vi ju gå och ta en after work på riktigt :)

2010-10-24 @ 20:07:41
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Sofie O

ÅH! Grattis till jobbet! Tror du kommer passa utmärkt som butikschef! Lycka till :)

2010-10-24 @ 21:11:13
Postat av: mammatajkon

GRATTIS!!!!!



Känner ju dig inte personligen, även om jag dagligen läser din blogg, men känns som ett passande jobb för dig. Ja, passa på att njut nu av sista tiden som mammaledig!

2010-10-24 @ 21:20:45
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: mammatajkon

GRATTIS!!!

jag känner ju inte dig personligen, men tack vare att jag läser din blogg dagligen, kan jag nog säga att det kommer passa dig som hand i hanske. Ja, passa på att njut av föräldraledigheten nu.. gör sånt du tänkt göra, men inte hunnit!

2010-10-24 @ 21:26:29
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: akiz

grattis till jobbet och grattis till 2årsfirandet!

njut av mammaledigheten nu!puss

2010-10-25 @ 20:00:52

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0