body>

Vårda kärleken

Om några veckor har Roy och jag varit tillsammans i 2 år, och Sid fyller snart 1 år. Det är lite skrattretande när man tänker på det. Men det sa verkligen "klick" mellan oss och det känns som jag levt hela mitt liv med Roy. Vi borde fortfarande vara nykära, men ett litet spädbarn tar det mesta av vår tid och energi och de ynka timmarna vi har med varann när Sid somnat om kvällarna har vi oftast deckat i soffan framför teven. Innan vi fick Sid hade vi TV-förbud en dag i veckan. Då ägnade vi oss åt att prata, umgås och ha roligt, trots att vi bara var hemma. Jag tror vi ska införa det igen.

I morgon åker vi till Skansen Spa för att vårda vår kärlek och för att komma hem nykära igen, inte för att det snart är två år sedan vi träffades utan för att vi måste bli bättre på att unna oss lite egentid, som Fia och Roy.
Därför är det extra roligt att det snart är årsdag för då får vi ju chans att unna oss något alldeles extra igen.

Nu ligger en magnumflaska skumpa på kylning och förväntningarna för i morgon är höga. Känner mig nästan lite pirrig, nykär kanske!!!




Häromkvällen överraskade jag Roy med ett halsband, och ett likadant till mig. Nu bär jag alltid mina käraste med mig.
På Roys står det givetvis Sofi, istället för Roy.
För övrigt samma kväll som Roy kom hem med Té och choklad i present till mig. Tvillingsjälar!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fint!!

2010-10-01 @ 13:58:08
Postat av: räkan

åå va fina!!! du e så påhittig du lilla fiddeli! ha nu en myspysmushelg<3

2010-10-01 @ 16:33:59
Postat av: mammatajkon

önskar er en trevlig helg...

var har du köpt de fina halsbanden?

finns så många ställen att köpa namnsmycken på, men de där var verkligen snygga.

2010-10-01 @ 18:13:35
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: Carro

Kan man ge ett sånt till sin sambo fast man skriver Träna! Eller ger det fel signaler? Skitsnygga i alla fall!

2010-10-01 @ 18:59:52
Postat av: Sofie

Jättefina, perfekt med symmetri att namnen är lika långa :)

2010-10-01 @ 19:19:00
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: akiz

åh ha en mysig helg. det där är ni verkligen värda. puss

2010-10-01 @ 21:53:34
Postat av: johanna w

ha nu en alldeles underbar helg puss och tusen tack för i går fina fia roy o sid!!!

jättefina halsband

2010-10-02 @ 13:13:10
Postat av: johanna

jätte fint halsband. vart kan man hitta ett sånt?

2011-02-07 @ 14:22:23

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0