body>

Det är så jag jobbar!

När jag bloggar gör jag oftast inte det för er skull utan helt och hållet för min egen. Jag låtsas inte om att det är flera hundra andra som ska läsa. Skulle jag tänka på det skulle jag förmodligen filtrera det jag skriver. Mitt sätt att jobba med problem, orosmoln och tankar har alltid varit att skriva. Det är min stora passion i livet. Alla är vi olika och det måste vi tillåta oss att vara. Vissa vill blogga om vad dom ätit till middag och vad dom gjort under dagen och vissa vill sätta sina tankar på pränt. Det är så jag jobbar. Skriver utan att tänka. Ibland säger till och med min egen sambo;
Men älskling ska du verkligen skriva så.
och ja, det ska jag!
Min blogg. Mitt liv. Mina tankar och åsikter.


Kommentarer
Postat av: johanna w

Du har rätt , du ska göra det Du vill, för det är ju som du säger, Din blogg.



Och jag tror.., nej jag vet, att det är såhär Bloggen uppskattas mest, PERSONLIG OCH ÄRLIG.

2010-09-27 @ 14:01:08
Postat av: Rebecca som är lite kompis med Helena, ja ni känner henne som galenpannan Tulle ;)

Nä nu jävlar måste jag också dra i väg en kommentar här.

Gillar din blogg jätte mycke just för att du är så jävla skön när du skriver!!!

Men folk med pinnar uppkörda i röven ska ju alltid tycka o tänka på sitt eget efterblivna lilla vis... Ta aldrig åt dig av det! Skit bra att någon skriver som det är så slipper ju alla andra fegisar som lindar allt i rosa bommull innan det vågar skriva eller säga hur det kan va, tro att det är något fel på dem!

Även för oss som inte har barn kan det ju ibland kännas som livet typ är slut o man tänker tillbaka på sina forna glansdagar som är long gone... hahaha

Allt går upp o ner men du har världens finaste unge o är en HOT mama!!!

2010-09-27 @ 23:34:42
Postat av: Jaana

Oj vad bra Rebecca!

Kunde inte ha skrivit det bättre själv.



Ps. Tillhör också dom som inte har barn, men ändå är lycklig OCH olycklig ibland. Kallas att vara människa och i kontakt med sina känslor....tror jag?

2010-09-29 @ 08:36:42

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0