body>

Har inte glömt....

Jag orkar inte blogga. Jag är sjukt trött, utsliten och väldigt låg.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ska vi nog råda bot på!

2010-09-13 @ 00:19:33
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: carro

det får man vara ibland..du kommer snart igång igen! hoppas det gick/kommer gå bra hos vår arbetsgivare!

2010-09-13 @ 08:45:32
URL: http://trissitosar.blogspot.com
Postat av: johanna w

jag känner detsamma nu, hösten kom lite för fort för min smak, Känner att jag behövde lite mer sol iaf. Även som du skrev tidigare att det faktiskt kunde bli härligt med lite höstfrisk luft. Men man behöver ha massa mys inplanerat så här års.



Har en liten liten presenting till sidding, kanske vore på plats med en till hans mamma med.

puss puss

2010-09-13 @ 10:06:10
Postat av: akiz

Det är lugnt, vi väntar tålmodigt på att du ska komma tillbaka med friska fläktar på bloggen.

Sen vet du att du inte är ensam att känna så och du är heller inte ensam ensam. bara ring om du vill ses, prata skit eller bara spy galla. puss

2010-09-13 @ 12:47:03
Postat av: Ida Alstermark

Har länge läst din blogg!

Den är topp!

Upp med humöret och fortsätt blogga!

2010-09-14 @ 13:09:41

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0