body>

Jag fick svar!!

Hej Sofi.

 

Tack för meddelandet.

 

Vi beklagar den otrevliga händelsen.

 

Vad som har hänt med den HiPP barnmatsprodukten som Du har köpt är svårt att säga men det kan vara att burken har utsatts för ovarsam hantering eller kraftig skakning under transporten och vakuumet har släppt. Om vakuumet släpper kan syre ta sig in i produkten och förstöra innehållet.

 

För att kontrollera att vakuumet finns kvar kan man känna på burkens mitt (redan i butiken) vilken i så fall skall vara hård.

 

Skickar några ersättningskuponger som berättigar till gratis HIPP barnmat.

 

 

Med vänliga hälsningar

HiPP Konsumentkontakt

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Japp, sådana är vi - sötnosar ;)



Känna på burkens mitt?? Är inte burken av glas?



Nästan-tärna är precis som en riktig tärna... minus stå framme vid altaret och sånt. De ska ha borgerlig vigsel och det finns ingen bestman heller eftersom att de hoppar över sånt. MEN JAG ÄR TÄRNA.

Nästan-tärna.

2010-09-05 @ 18:30:41
URL: http://till56pa56dagar.blogspot.com
Postat av: akiz

bra jobbat...själv har jag inte hört ngt från snusmumriksfabriken. :(

2010-09-05 @ 20:23:07

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0