body>

Premiärturen med nya barnsadeln

Fyndade en fin barnsadel på Blocket och Coop hade bra pris på cykelhjälmar för barn.
Premiärturen togs igår kväll och Sid verkade lite förbluffad över det nya sättet att ta sig fram på.
Idag kastade han av sig hjälmen i farten då vi cyklade till maxi. Jag vet verkligen inte hur han lyckas, men han verkar inte riktigt gilla att ha hjälm på sig. Cykelturen är dock fortfarande mycket uppskattad.




(Gudmor har en sån där iphone och ni ser ju själva vilka bra bilder det blir med dom!!!)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Finns ingen vad jag vet som fångat en sån fin hejdå vink från Sid iallafall!!

2010-09-01 @ 14:59:07
Postat av: Peter

Är du ironisk när du säger att bilden blir bra? för jag tycker den är grynig och oskarp som tusan!

2010-09-01 @ 15:27:17
Postat av: Fia

Ja, Peter jag är ironisk. Iphone är skit. Iaf kameran!

2010-09-01 @ 16:35:50
Postat av: Eva

Fin e ni! =)

2010-09-01 @ 21:21:16
Postat av: akiz

Det är det gröna spännet på hjälmen vilket man kan dra isär. antagligen har han väl ryckt där, eller satt spännet ihop när du plockade upp den från marken? vi har också det gröna spännet till Alva, men ännu har hon låtit hjälmen få vara ifred. ja hon gillar ju to m att ha hjälm.



hoppas siddisen är piggare nu.



2010-09-02 @ 11:58:04
Postat av: akiz

http://se.babycenter.com/baby/development/08mth/



Den här sidan är det som jag brukar kolla på som, så ser man på ett ungefär vad som händer.



kram

2010-09-03 @ 09:10:55
Postat av: Lina

Hej, läste han kastat av sig cykelhjälmen hade ni den ordentiligt fast?



Men var har du din egen hjälm?

2010-09-07 @ 10:38:48

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0