body>

Sid blir ingen fotomodell!

Nu har vi tackat nej till ett modejobb i Föräldrar och barn som Sid blev tillfrågad att vara med i.
Tanken var att Sid skulle göra en provfotografering till omslaget på tidningen, men jag tyckte det kändes lite dyrt att åka upp till Sthlm för en provfotografering. Då roddade fotografen ihop ett "jobb" till Sid. Han skulle vara med i ett moderepotage och "stylas" som Rockbebis.
Har kollat tåg och olika möjligheter att ta oss upp, då det är mitt i veckan, men allting blir så dyrt och tidningen har inte direkt budget att betala vår resa. Så nu har jag tackat nej. Det känns fruktansvärt tråkigt, men jag tror inte det går någon nöd på Sid.
I vilket fall som helst så kommer Sid vara med i tidningen Föräldrar och Barn. I numret som släpps den 20 oktober, så se till att köpa den då!!!


Kommentarer
Postat av: virva



Jag kommer att hänga på låset :-)

2010-09-27 @ 18:38:26
Postat av: mammatajkon

synd, jag hade gillat att se det reportaget. han är ju så söt lille Sid!

men jag kommer definitivt köpa nästa ex.

2010-09-28 @ 18:26:30
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0