body>

Sid testar - Slita ner gardiner



(Ligist in action)



Hallå kompisar!

Länge sen jag testade något nu. Eller testar saker gör jag ju hela tiden. Jag testar mina gränser, jag testar mina föräldrar jag testar det mesta jag kan. Nu tänkte jag berätta för er om min senaste upptäckt, att slita ner gardiner och gardinstång.

Mamma skriker nej, nej, nej och pekar med sitt finger.
Jag får ju inte göra nånting.
Jag får inte dra hunden i svansen, jag får inte plaska i hundens vattenskål, jag får inte pilla på DVD och ljudanläggning, jag får inte riva ner pappas whiskeyflaskor, jag får inte stoppa kontakter i munnen, jag får inte riva ner allt på fönsterbrädorna, jag får inte slicka på kopparplåten runt kakelungen, jag får inte dricka schampo, jag får inte tvätta händerna i toalettstolen, jag får inte äta upp pappas snusdosa, jag får inte kasta mig nerför sängen med huvudet före.
Suck.
Och nu det senaste påfundet, jag får INTE slita ner gardinerna och stången dom hänger på.
Men jag gjorde det ändå, så väggen gick lite sönder, nu har pappa fått skruva fast själva fästet i fönsterkarmen istället.
Och dom kallar mig ligist. Jag kallar det dåligt hantverk!

Så nu fattar jag inte vad jag kommit hit för, vad är det jag ska göra här på jorden. Eller snarare får göra!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha! Fint!



Nej du gumman, inte sån kondis. Men jag ser fram emot att kunna äta den där kladdisen nästa besök på Leos ;)

2010-09-22 @ 21:09:06
URL: http://till56pa56dagar.blogspot.com
Postat av: Carro

Vad gör han på första bilden? Viftar med fingret och säger nej, nej, nej??

2010-09-22 @ 21:11:34
Postat av: Sofie

Haha, busunge!! Han vill bara sysselsätta sin mamma och pappa lite så de inte blir rastlösa ;)

2010-09-22 @ 22:00:20
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, busunge!! Han vill bara sysselsätta sin mamma och pappa lite så de inte blir rastlösa ;)

2010-09-22 @ 22:03:47
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, busunge!! Han vill bara sysselsätta sin mamma och pappa lite så de inte blir rastlösa ;)

2010-09-22 @ 22:05:46
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Sofie

Man kan tro att jag kommentarsbombar, men jag har ett stört internet!!!!!

2010-09-22 @ 22:54:42
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Virva

Hahahahaha ,han är för go lilla Siddissen,Mormors lille buspojke

2010-09-23 @ 06:40:19
Postat av: Virva

Hahahahaha ,han är för go lilla Siddissen,Mormors lille buspojke

2010-09-23 @ 06:44:27
Postat av: Michelle

Älskade goa söta unge!!!

2010-09-23 @ 14:02:19
Postat av: kalsongen

SÅÅÅ SØØØØT hoppas jag får træffa honom till jul nær jag kommer hem. puss

2010-09-26 @ 19:59:55

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0