body>

Tar vara på sista fina sommardagarna

Leos lekland blev långpromenad och lunch i gröngräset istället. Sjuka och snoriga barn gjorde att vi valde att avstå från lek och bus på Leos och njöt av en härlig sensommardag i gräset istället.
Barnen fick varsitt äpple att gnaga på och Sofie och jag köpte sallad på Kallskänken.

Nu har jag dock kommit på att jag varken behöver dieter eller nåt annat. Sid är inte still i 5 sekunder, jag hinner alltså inte äta och jag får springa efter honom (Han kryper jävligt fort!!!) Så nu kanske jag kan sluta banta och bara låta det hända, det där som alla mammor säger : Lugn, du kommer bli smal, vänta tills han börjar gå...



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad söt den bilden var där de båda äter majskrokar! Tack själva för en fantastisk dag, blev det något roligt shoppat sedan?

2010-09-01 @ 19:49:03
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: sara

villken underbar mössa.var har du hittat den? KRAM

2010-09-01 @ 20:16:24
URL: http://familjenethsson.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0