body>

Enya 1 år

Sids syssling Enya fyllde 1 år för ett tag sen, vi kunde inte medverka på hennes 1 årskalas eftersom både jag och Roy jobbade den helgen, så vi fick ett eget kalas en torsdagskväll.
Ett alldeles förträffligt kalas med skönsång från Enyas pappa. Han gjorde ett helt fantastiskt potpurri med barnlåtar som han spelade gitarr till. Förlåt att jag öser på med superlativen, men det var såå bra, Roy och jag pratar fortfarande om den fina sången!!!
Sid var inte på sitt bästa humör, han var dagistrött, men på bilden nedan är han i sitt esse mitt under sångstunden! Jag tycker han ser ut som en riktig dansbandsgubbe som har uppknäppt skjorta luktar lite för mycket after shave och har ölmage. Enya är bara söt som vanligt!
Tack för kalaset Aleborns!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha hörde om Sids moves, kul att se på bild också! Hör av mig snart så kan vi väl försöka få till en Lattjo-date för alla som är sugna på det. Puss

2011-02-11 @ 21:18:05
Postat av: Sofie

Det är vi som ska tacka för att ni ville komma och för fantastiska presenter. Stefan hälsar att det kommer fler sångstunder framöver :) Hoppas vi ses snart och att ni haft en härlig långhelg tillsammans hela familjen!!! Puss

2011-02-12 @ 21:03:55
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0