body>

Kräksjuk

Natten mellan lördag och söndag testade jag en ny erfarenhet. Nämligen, att bli spydd på.
Det var inte en särskilt trevlig erfarenhet.
Lilleman har fått sin första kräksjuka.
Det hela började med en orolig natt så jag lyfte upp honom och sov tillsammans med honom och vaknade någon timme senare av att han kräkte ner hela mig, ansikte, hår och nacke!

Så idag har jag svullat. Till och med druckit läsk och hur ofta gör jag det? För jag tänker såhär, att jag ska väl ändå kräkas upp allting ganska snart?




Kommentarer
Postat av: theokleia

Stackars liten! & stackars dig!!! bra tänkt dock. håller tummarna för att du får maginfluensa då ;)

2011-02-27 @ 20:57:59
URL: http://theokleia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Festligt att både du och jag hade premiär för att bli nerspydda - på samma dag!

Hoppas Sid kryade på sig fort och att du slipper bli sjuk, puss

2011-02-28 @ 10:49:05
URL: http://cissicc.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0