body>

Peter 36 år

I lördags fyllde min storebror 36 år. Vi var på ett trevligt kalas med gudomlig mat. Är det nåt vi är bra på i Sjöströms så är det faktiskt på att laga mat, om man får skryta lite. Tänk om vi kunde öppna en restaurang med familjens specialteter. Kalmars utbud är trist tycker jag. Slutar oftast med att vi inte gå ut och äter för jag säger alltid "det här kunde jag gjort bättre själv".

Nu var det inte brorsans påhitt vi bjöds på utan en rätt från halv åtta hos mig.
Ett supertrevlig kalas med hela familjen! Tack och grattis älskade bror!



Kommentarer
Postat av: akiz

Hallå, Lunds kan också laga mat. Jag är en jävel på att värma Knorrs köttsoppa!!!! ;)

2011-02-23 @ 11:34:38
Postat av: Virva

Akiz ,du var en jävel på efterrätten också ....det var det godaste jag ätit i hela mitt liv mumms

2011-02-23 @ 11:49:34

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0