body>

2010 - årssummering



Januari

Sid var knappt en månad gammal, hade mycket problem med sin lilla mage, efter min penicillinkur mot inflammation i livmodern. Det hela slutade med att jag fick äta helt mjölkfri kost några månader för att hans stackars lilla mage skulle bli bättre!



Februari

Sid och jag slår två flugor i en smäll och träffar nya vänner för första gången. Sofie, Enya, Cissi och Eddie.



Mars

Jag börjar på Babysim och blir typ sjuk efter varje gång.



April

Våren är här och Sid har lärt sig sitta, käkar lite vanlig mat och mamman känner sig lite lyckligare!



Juni

Åker till Italien med mormor & morfar samt farmor & farfar. 10 dagar i solen med bebis funkar superbra!



Juli

Drar på husvagnssemester till Västervik med gudföräldrarna och sen vidare till helsinborg och Danmark med mormor och morfar. Det är varmt och skönt och livet med bebis på semester funkar toppen!



Augusti

Börjar bli en stor och stadig kille. Går omkring med gåvagn nästan hela tiden.




September

Besöker Leos Lekland första gången!





Oktober

Sid får öroninflammation för andra gången, har hög feber och vill bara ligga och sova på mitt bröst!



November

Det snöar jättemycket och Sid får premiärtur i pulkan. Jag börjar jobba på Cubus och Roy börjar jobba helg!



December

Sid kan gå sedan någon månad, fyller 1 år, och träffar tomten. Durkslaget är dock roligare än tomten. Nyår firas med goda vänner.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilka härliga bilder, får en att minnas det mysiga år som varit!

Härligt med vår Västervikssemester. Sid ser ut som en säl!! :)



Puss

2011-01-10 @ 08:11:58
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Virva

Och jag längtar till Italien .............lalalala

2011-01-10 @ 12:08:26
Postat av: Cissi

Det är inte klokt vad mycket som händer på ett år, helt galet.



22 bullets var för övrigt mycket bra!

2011-01-10 @ 21:06:53
URL: http://cissicc.blogspot.com
Postat av: akiz

Det ser ut som att du har haft ett bra första år sidding! förutom alla trista sjukdomar då. puss

2011-01-12 @ 12:02:30
Postat av: Virva

Underbara bilder på siddens första år .Och nu längtar vi efter sommaren igen så vi kan sola och bada lille Sid.

2011-01-13 @ 15:03:57

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0