body>

Sid is Satan

Jag hatar dagis! Jag fullkomligt hatar vad dagisrutiner har gjort med min annars så morgontrötta son.
Borta är sjusovarhelgerna. Idag vaknade han således 6.20. Jag lyfte honom till vår säng, försökte gosa och somna om som vi brukar göra.
Det funkade sådär, så då provade jag att spela död, eller ja, jag spelade inte så mycket, jag kände mig rätt död.
Det funkade ännu sämre, för nu visade det sig att min son är i maskopi med Satan. Först slet han mig i håret, sen försökte han peta ut mina ögon, komma åt min hjärna genom näsborrarna och slutligen gav han mig en karatespark rakt på käkbenet. Då steg jag upp.

Fy fan för tidiga mornar!

Nu drar vi till Lattjoland med kusinligan eftersom Eddie och hans mamma är sjuka, vi hade nämligen tänkt att åka dit med dom från början!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha din stackare!



Ohh ha det så kul på Lattjoland. Jag är ännu sjukare idag, pappan är sjuk och Ed är på bättringsvägen. Men ni kanske tycker att det är så himla kul så att ni vill åka dit nästa helg igen! Jag tror nog det jag.



Jag tyckte jag kände igen killen på bröllopsbilden och tror ta mig tusan att han gick i min klass förra kursen? Hälsa grattis!

2011-01-23 @ 10:41:38
Postat av: akiz

åhhh gumman! men det kanske vänder igen! hade det också så ett tag men nu sover hon till 9 igen när vi e lediga! det går i perioder!kraaaam

2011-01-23 @ 11:40:09

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0