body>

Världens bästa uppfinning?




Åhhhh, varför är inte jag den smarta uppfinnarjocken som kommer på sådana här bra idéer?
Ett slags dropp & kladd stopp för isglassar som kallas för No drip.
Nu tänker jag inte på Sid i första hand, utan på mig själv.
Smält isglass som man kan dricka, kan vara det bästa jag vet. Om man helt enkelt bara låter ungen slicka i en oändlighet på glassen. För det gör min, Sid. Han liksom "duttar" tungan mot glassen, så det hinner naturligtvis smälta innan han knappt hunnit få smak på den. Den smälta sörjan kan jag sen dricka upp ur den här smarta behållaren som fångar upp all smält glass.

Toppen-uppfinning om ni frågar mig!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 01:41:28
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: hanna

får man fråga vart du lyckas hitta denna smarta uppfinning? verkar vara kanon!

2011-08-17 @ 13:36:41

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0