body>

Ölands-semester

Vi har gjort något så svennigt som campat på Öland denna helgen. Eftersom det varit långledigt lånade vi svärföräldrarnas husvagn och ställde upp den i Köpingsvik. Det har varit balsam för själen för oss allihop.
Ingen stress. Inga måsten. Vara utomhus hela dagarna och Sid har varit utan blöja fram till läggdags.
Vi har haft besök av Michelle, Christoffer & Ellion, Robin, Johanna & Nouvelle, mina föräldrar och Roys föräldrar.
Vi hade tänkt oss en familjehelg, men kom på att vi älskar våra nära och kära och dom är ju också vår familj. Desto fler desto roligare.
Vi har ätit gott (läs: svullat), druckit massor av öl och vin, solat och badat och bara gottat oss.
Sid hade inte särskilt stor lust att gå in idag när vi kom hem. Han hämtade sina skor och ville ut direkt. Det är då man hatar att man bor i lägenhet i stan.






             Ni ser hur han njuter va? med benen i kors och bara spanar sig omkring!


Kommentarer
Postat av: akiz

han är så rysligt lik Alva på dessa bilder. Jag hajade till direkt och tyckte att det var hon :)



Så himla söt han är, och så stor han har blivit!!! Vilken mysig helg ni verkar ha haft och vilket väder!!!!!



Hatar också att bo i lägenhet på andra våningen just nu. Nu önskar jag att vi bodde på markplan någonstans med en liten täppa, för hus vill jag fortfarande inte bo i :)

2011-06-05 @ 21:13:08
Postat av: Virva

Vilka fantastiskt fina bilder det blir med din Kamera på lill plutten

2011-06-06 @ 16:12:20

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0