body>

Positivt tänkande


Tack för alla tips, hade dock provat allt innan jag bad Er om råd, hade hoppats på nåt som jag inte redan testat!

Men försöker tänka positivt och får ju se det som att vi slipper vänja Sid av med vällingen nu när han gjort det själv. Men skulle gärna se att han vänjer sig vid att sova lite längre på morgonen igen. klockan 06.00 är jag inte människa och förut kunde man trycka in en flaska i munnen på ungen så somnade han om, kan ju inte servera smörgås i sängen för att han ska somna om precis.

Annars blev jag nerspydd ikväll igen, dock inte av kräksjuka, utan av en hostattack som gjorde att han slutligen kröp upp i min famn och spydde ner halva mig. Verkar vara min lott i livet att bli spydd på.




                                               (Glad  & lycklig innan han spydde ner sin mamma)

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackarn, har han blivit sjuk igen? Fia..bättre på dig än på soffan.. ; )

2011-03-09 @ 22:45:05
Postat av: E

2011-03-10 @ 08:41:29
Postat av: Mammatajkon

Jag fick tipset en gång att byta vällingen mot ersättning , lösa upp en sockerbit i, för att sedan smyga ut sockret och succesivt blanda ut med välling igen, kan även fungera med vaniljsocker. Och, jo, faktiskt var det BVC som tipsade.

2011-03-10 @ 08:43:47
Postat av: Michelle

Underbara söta skitunge!!!

Ska bli såå roligt att få hämta honom på dagis nästa vecka, längtar!!

2011-03-10 @ 09:55:24
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: carro.s

Alva slutade oxå tvärt och som du säger man får se den positiva sidan att man slipper vänja dom av med vällingen och kostnaden och att man inte hamnar i vällingfällan och ger välling tills de är typ 6 för då behöver de troligen INTE välling =)

å han kommer vänja sig snart å då sover han längre, tålamod fia tålamod ;)

Krya på er!!

Kram kram

2011-03-10 @ 20:24:44
URL: http://trissitosar.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0