body>

Åhhh, vad du är smal!

"Men det syns ju inte att du är gravid"
"Min mage är större än din och jag väntar inte barn"
"Mår bebisen verkligen bra?"


Kommentarer jag nästan mår bra av att höra, med tanke på att det är mitt andra barn trodde jag givetvis att jag skulle bli stor och tjock fort, att kroppen typ hade ett minne och töjde ut sig extra fort.
Men jag är nästan helt platt på morgonen, för att efter middagen ha en liten, liten bula!

Jag vet att jag kommer gå upp mina kilon ändå, så jag njuter lite extra av "smal-kommentarerna"

Problemet är att jag nog kommer gå upp dom extra fort med tanke på vilken högtid som närmar sig med stora kliv.

Det här kan nämligen vara det bästa jag vet på hela året!!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Kul för dig! Jag fick höra idag att mitt arsle såg ut som en lagårdsdörr! Behöver jag säga att den personen inte finns bland oss längre???

2011-10-21 @ 21:42:01

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0