body>

Nya dagiset

Många har frågat om nya dagiset.
Vad vi tycker???
We love it!

Det kunde inte vara bättre och jag förbannar den jäkeln som tog vår plats där i vintras och lät oss få ett halvårs helvete!
Sid slutade äta, kunde inte sova med de andra barnen och gallskrek vid lämning, var ledsen under dagen och ville fort därifrån på eftermiddagen.

Nu har vi en liten kille som dagis fått till att smaka på mat igen (babysteps, men ändå), han somnar själv i samma rum som alla barn, han pussas och säger hejdå och tar favvo-fröken Johanna i handen och går in. Utan skrik, varje morgon.

Miljön, gården, fröknarna, och mängden barn är precis i vår smak.

Jag rekommenderar vår dagis starkt till alla som funderar på att sätta sitt barn i dagiskö snart!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

vart går han nu då?

2011-09-13 @ 21:28:36
Postat av: Matilda

Vilket dagis går han på då?

2011-09-13 @ 22:41:52
Postat av: Fia

Finns så många knäppisar i samhället, så jag skriver inte det här. Maila mig på [email protected] så ska ni få veta vilket dagis!!! Eller på facebook!

2011-09-14 @ 19:43:03

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0