body>

Baby blues och seg livmoder

Ni som känner mig har väl lärt er att jag lyckas med allt, drar på mig konstiga åkommor och sjukdomar!

I söndagskväll åkte jag in till sjukhuset med rejäla magsmärtor, misstänkt livmoderinflammation. Men det har jag ju redan haft efter förra förlossningen och det är ju trist att göra samma sak två gånger!

Så diagnosen blev att livmodern inte dragit ihop sig som den ska, fick livmodersammandragande tabletter som gjort att jag fullkomligt sprutat ut blod! Samma natt fick jag ta en av Sids blöjor och trycka ner i trosorna, för det fanns ingen binda i världen som kunnat hjälpa till!

Jag har verkligen ingen tur denna gången! Förutom att Sally sover fruktansvärt gott på natten! Matar endast en gång, runt 4:30!

Dessutom har jag rejäl babyblues, och vill nog bara lägga mig ner och sluta andas just nu! Men det är väl för att olika saker drabbar mig gång på gång!
Först mjölkstockning, så detta och till råga på allt måste vi avliva vår hund!


Kommentarer
Postat av: akiz

det är absolut inget konstigt att du vill försvinna för en stund just nu. usch, stackars dig och er. Hoppas att du kryar på dig snabbt och slipper fler dumma åkommor. styrkekramar till er!!!!!

2012-04-10 @ 22:41:05
Postat av: Johanna w

Tänker på er! Kan inte tro det är sant att din kropp måste testa på allt, hoppas det blivit bättre! Och försök tänka på allt bra, förutom att er lilla sover bra är hon ju världens finaste också :) stor kram till er alla <3

2012-04-11 @ 07:01:46

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0