body>

Blöjfri

Kommer ni ihåg att jag berättade om att Sid i samband med son sjukhusvistelse ville gå på pottan? Sedan 3 veckor är han helt blöjfri! Vi bestämde bara att ta av den och sen satte jag aldrig dit den igen!
Väldigt få olyckor i början, han småskvätte lite innan han fattade att säga till, trots att vi tjatade minst var 20:e minut!
Och så smet han in hos grannen, drog ner byxorna och bajsade i deras trädgård! Så Roy fick smyga in med bajspåse och plocka upp det!
Nu säger han till, eller springer till toaletten när vi är hemma, men borta måste vi fortfarande påminna honom ibland! Det har verkligen gått över förväntan!
Så ja, jag kan säga att han är blöjfri på 3 veckor! Det sker inga olyckor längre, ens! (peppar, peppar)


Duktig kille!


Kommentarer
Postat av: johanna w

Så himla himla duktig, men det är han ju er bestämda lilla cooling! Och så tycker jag att ni verkligen är värda det, med all slit ni har med maten, som han också är otroligt bestämd med har man sett, "Jag vill ha korv punkt." liksom slutsnackat innan han hunnit avsluta sin egna mening nästan fick jag erfara härom dagen. =)

Nouvelle tog nog hela vintern på sig visserligen inte lätt med alla kläder men ändå ! och hur det ska bli med nattavvänjning behöver jag nog lite tips på, hon är inte alls intresserad av att gå på toa på kvällen, och morgonpigga är vi ingen av oss!

ha en underbar semester i "göte-stad" ni ser ut att ha det helt fantastisk!

2012-07-18 @ 20:07:44

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0