body>

My mind is so fucked up!

Vad händer med psyket egentligen?
Jag är helt nerbruten 2 dagar efter BF och då visste jag ändå att jag skulle gå över igen. Jag hoppades inte, men jag trodde jag skulle!

Och ändå är jag skör som en spindeltråd och gråter mig till sömns, snyftar när jag vaknar på natten och så några skvättar till på dagen!
Om jag inte hade haft ont hade jag njutit av vackert väder och ledighet med Sid! Men min kropp orkar inte!

Läser för mycket info på nätet, där folk gått över ännu längre andra gången!
Det är liksom inte möjligt för mig eftersom jag blev igångsatt sist!
Och en sak är jävligt säker, det är ingen som ska sätta igång mig! Jag tänker be om planerat snitt istället! Tänker inte ha 36 timmars smärta med konstgjorda värkar utan pauser igen!

Det är nog det som spökar mest just nu, att jag vet att hon inte kommer komma självmant och att jag ska gå igenom samma sak som sist!
Jag vägrar!!!


Kommentarer
Postat av: akiz

åhhh, men OM det skulle bli snitt, så vill jag bara säga att det inte är ngt att oroa dig över. Det lovar jag dig, för jag vet!!! och hellre snitt än igångsättning, det håller jag med om! puss

2012-03-22 @ 15:33:14
Postat av: Anonym

2012-03-22 @ 18:11:49
Postat av: Carin

Min Barnmorska har lovat hinnsvepning vid 40+0. Ska ju kunna sätta igång förlossning. De borde du också få göra! Hoppas du får föda så snart möjligt!

2012-03-22 @ 22:26:45
URL: http://www.metrobloggen.se/adayinmylife
Postat av: Fia

Tack Carin, men blev hinnsvept 3 ggr sist utan resultat! Så tror inte så mycket på den ide'en!

2012-03-23 @ 07:50:36
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Carin

Oj då då ska nog inte jag heller hoppas på för mkt... Jag vägrar också hålla på som förra gången!!!! Nä titta ut nu små bebisar. På vanlig väg, på vanligt vis. på några timmar. med bedövning. tack.

2012-03-23 @ 19:03:05
URL: http://www.metrobloggen.se/adayinmylife

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0