body>

Black and white

Jag blir i perioder lite låg och halvdeppig! Just nu är en sån period!
Jag är verkligen en svart och vit människa! Finns inga gråzoner här inte! Antingen är jag skitglad eller skitledsen!


Känns inte som jag gör nåt annat än fajtas med min 2-åring och så får jag dåligt samvete när jag blivit arg eller skällt!
Får dåligt samvete för att jag inte hinner med Sally.
Byter 200 bajsblöjor
Städar, tvättar, diskar, lagar mat
Plockar undan samma jäkla leksaker som dräller överallt varje dag!
Är uttråkad för att jag hasat omkring i mysbrallor de senaste dagarna!
Är trött!
Har sjukt ont i ryggen!
Vill umgås med vuxna utan barn!
Vill kramas med min kille utan barn omkring!
Vill ta ett glas vin i lugn och ro!
Vill att Roy ska vara pigg ( det vill säga att Sid ska börja sova en hel natt igen)
Vill bli överraskad
Vill göra något roligt!

Sådär, nu spydde jag ut mina deppkänslor lite!
Nu ska jag kamma till mig, kanske shoppa något (det gör mig glad) och planera roliga saker att se fram emot!

Det kunde vara värre!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0