body>

Cykelfest

Vaknade i lördags morse och ångrade mig! Kände inte alls för att gå på cykelfest och lämna bort barnen!
Men berömde mig för att göra det ändå! Tyckte att jag behövde lite skratt och skoj och umgås med nya människor!

Och vi hade så fantastiskt kul, det borde vara cykelfest oftare!

Vi mötte upp 170 personer i lekparken och fick öl/cider och vårt kuvert där det stod var förrätten skulle intas!
I hossmo!!!
Jag som har en snygg men helt oduglig cykel, fick trampa på rätt rejält!
Tillsammans med två andra par åt vi förrätt och sedan stressade vi hem för att välkomna två nya par på varmrätt hemma hos oss!

Efterrätt och goda drinkar avnjöts hos mycket trevliga människor och sedan trampade vi på mot efterfest i scoutstugan!

På söndagen vaknade jag och grät, inte av huvudvärk, utan av knävärk!!!
Kändes alltså att jag cyklat på ettans växel runt halva byn!

Men fy tusan vad kul vi hade! Och trevliga människor har vi träffat!

Mormor och morfar hade båda barnen och det hade gått utomordentligt bra! Sally åt ersättning och det var inga problem att flaskmata, och jag hade bröstpumpen i cykelkorgen och fick pumpa brösten ett par gånger så dom inte skulle explodera!



(försöker lägga ut bilder på alla rätter, men det är strul på bloggen ännu, här är vår huvudrätt iallafall)


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0