body>

Egentid

Vi älskar att vara med varann jag och Roy , vara med vår lilla familj och är typ alltid tillsammans och gör det mesta ihop, men för att vi ska må bra behöver man också få hinna med det som är viktigt för var och en!
Det är det som är så svårt att hinna med med två barn och hus!
Så nu har vi bestämt oss för att prioritera bort varann på vardagar och unna oss lite egentid!
Roy vill träna och jag vill dricka ett glas vin med vänner i lugn och ro utan våra barn!
Perfekt att mina tjejer känner likadant, för nu har vi bestämt att en kväll i månaden ska vi göra så!
Sedan kanske jag också hinner träna lite, ( förutom plankan och knipövningar som jag nu gör varje dag!)



Och den här lilla växer och blir så stor


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har då inte hört nåt om nån vinkväll?? Räkna med mig! (om hon tål ersättningen sen..)

2012-05-23 @ 22:25:58
Postat av: Mella

Inte jag heller!! Räkna med mig :)

2012-05-24 @ 12:01:22
Postat av: Anonym

Jag behöver stärka upp mig efter graviditeten! Hur mycket planka kör du? :)

2012-05-24 @ 15:05:43
Postat av: Fia

Jag började med 3x30 sek, utökade till 3x45 SEK och är nu uppe i 3x1 min!



Jag är ingen plankexpert, följer Olga rönnbergs tips som jag hittade i en mama-tidning!

2012-05-24 @ 15:28:25
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0