body>

Skitunge

Sid Håkansson, du ska sluta vara en martyr om nätterna!

Ingen nattlampa i världen funkar, för jag tror han jävlas med oss!

I husvagnen vaknade han av drömmar och satte sig upp men somnade genast om efter en klapp från pappa!
Det funkar inte hemma!
Hemma skriker han tills vi ger upp!
Idag blev det morgon vid 5:30 då vi inte lyckats natta om gaphalsen som skrek och skrek och skrek!!!!

Jag blir tokig!
Vi kan inte ha honom i vår säng, då sover ingen av oss! Ny funderar jag på att byta rum, så han ligger i rummet bredvid vårt sovrum!

Han håller Sally vaken och kommer förstöra hennes goda sömnvanor så snart har jag väl två som väcker mig om vartannat!

Snälla, vad gör man??????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja testa byt rum alt att han sover med Roy i dubbelsängen och du och Sally i sids rum. Bara testa några nätter. Usch, jobbigt att inte få sova ut. Stackars Sidden som drömmer oxå. Pok

2012-05-21 @ 06:55:32
Postat av: Akiz

2012-05-21 @ 06:56:27
Postat av: Lotta

Våra barn hade 120 cm breda sängar från det att dom sov i eget rum/ egen säng. När dom vaknade på natten var det bara att lägga sig bredvid tills dom somnade om, och även om man råkade somna själv så sov man iallafall bra i en riktig säng.

Även om man har litet rum kan det ju vara mysigt med en stor och bred säng.



2012-05-21 @ 15:27:58
Postat av: Eva

vi hade ett tag en lös madrass på golvet i Eltons rum, så att vi kunde lägga oss där med honom när han vaknade och var ledsen. Ett tag hade vi också en säng på golvet nedanför vår säng, han var då lite större, men accepterade att ligga där om man klappade honom lite på ryggen. Jag sov många nätter med en arm nersträckt på honom, så att han kände en hela tiden. Lite jobbigt men ett bättre alternativ än att vara vaken i timtal eller att ha honom i sängen där han inte sov i alla fall (och ingen annan heller eftersom han snurrade snurrade snurrade och ramlade ner från sängen x antal gånger)

Lycka till och hoppas ni hittar ett sätt som fungerar bättre...

2012-05-21 @ 22:27:27
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0