body>

Tjocksmock är sjuk!

Efter en veckas förkylning för lilla Sally var det dags för oss att sova själva så pappan är på mässa!
Hade fasat för nattningen, då vi alltid måste ligga bredvid Sid tills han somnar och det är mitt i Sallys vakna period!

Tog alla barn och kröp ner i vår dubbelsäng, tryckte bröstet i mun på Sally och lät Sid pilla mig i håret!
Han somnade på 4 sekunder!
Sen satte jag på TV:n för lite ljus och ljud och satt i sängen och gosade med Sally någon timme innan vi somnade!

Perfekt nattning! Inga problem!
MEN natten blev kaos!
Sid gick i sömnen, pratade och bökade! Sally som varit snorig i en vecka var så täppt i näsan och ledsen inatt så jag fått snorsuga 5 ggr, och till råga på det har jag blivit förkyld OCH har pollenallergi!
När klockan ringde blev jag ganska arg att det redan var morgon eftersom min natt inte ens börjat!

Var på läkarundersökning på BVC nyss, konstaterades att Sally har massa slem i luftrören som kan bli lunginflammation, så vi ska hålla Lilldonnan under uppsikt!
I övrigt en mycket pigg och välmående liten tjockis på 57 cm och 4900 g!

Var tvungen att kolla Sids status vid 5 v och han var 58 lång och vägde 5345!
Men han vägde å andra sidan 3925 och var 53 lång! Alltså mer än Sallys 3695 gram och 51 cm!

Hon kanske blir den amazonkvinna som vi trodde!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0