body>

Varulven sid?

När det är fullmåne sover sid väldigt dåligt, vrider och vänder sig, bökar och stökar, pratar men är inte riktigt vaken!
Inatt hade han nån ritual för sig, vi märkte nämligen att det blinkade från hans rum, då hade han stigit upp och stod och tände och släckte lampan, flyttade på böcker och var allmänt konstig!

Han har dessutom väldigt spetsiga hörntänder och låter ibland som ett monster!!!! :)

Nä, men allvarligt, jag hittade ett duskussionsforum och fenomenet barn med sömnlösa nätter vid fullmåne verkar väldigt vanligt!


Hur sov era barn natten till söndagen 6 maj???


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Dags att lämna en kommentar :) Har läst din blogg ett tag nu :) Du skriver underhållande!

Jo, jag är fullmåneunge. Har aldrig sovit gott då. Har det fortfarande "jobbigt". Och jag vet att jag gjorde en del konstiga saker som barn. På mina egna barn har jag inte märkt så mycket, bara ibland. Men jag jobbar med kunder dagligen och märker direkt när det är fullmåne på dom, tyvärr.

Natten till den 6 var det ju dessutom super fullmoon ;) Googla på det.

Ha det så bra!

2012-05-06 @ 23:43:30
URL: http://jennymedflera.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0