body>

Finfina naglar, så nu kan bebis komma.

Knasiga kommentarer jag får här på bloggen. Anonyma kommentarer är skittråkiga.
I en stod "att jag efter förlossningen ska inse till 100% att min man just är MIN man", det tycker jag verkar skumt.

Jag har väl redan insett att han är just min, annars hade jag väl inte valt att skaffa barn med honom!
Jag vet inte varför en förlossning skulle framkalla känslan av att han är mer min då än innan. Däremot kanske det uppstår ännu starkare känslor, för vi faktiskt har skapat något litet underbart ihop, lite av mig och lite av honom.
Men det kanske var så du menade???

Igår var lillräkan här och målade mina naglar, både på tårna och händerna. Kände mig ompysslad som en prinsessa. Hade varit skönt med lite ryggkli och kanske en massage också, men det kanske du fixar nästa gång vi ses, vännen?
Tusen tack för att du gjorde mig fin tills bebis ska komma.


Kommentarer
Postat av: räkan

haha, lilla gumman, klart jag gör de, allt för dig, de vet du:)

har nu kommit på att jag också måste ta sprutan, annars får jag ju inte träffa lillroy:( varför har du inte berättat de för mig, så långt har jag inte tänkt alls. faen.

Puss å gull med magen, pysslar gärna om dig fler gånger, jag fick ju liksom hembakat!!!!

2009-12-03 @ 15:11:25
Postat av: Fia

Jag kan ju inte be dig ta sprutan när jag inte ens gjort det själv :) Men Roy kommer nog vara ganska hård med besök från folk som inte sprutat sig, säger han iaf. Men om vi smyger så slipper du :)

2009-12-03 @ 15:27:24
Postat av: Virva

Nu har mormor o morfar tagit sprutan för vi vill träffa lill-roy så fort det bara går :-)

2009-12-03 @ 17:37:43
Postat av: Anonym

Japps,, det var typ så jag menade och att du kommer känna dig sååå otroligt stolt över dig själv som kvinna att du efteråt är meeer eller mest medveten om varför alla älskar JUST DIG,, För en sån STÅL kvinna trodde du inte att du var,, Hoppas du förstår mig nu. En förlossning är helt otroligt o efteråt känner man sig som bästa kvinnen ever typ.. haha Mer så jag menade,, Puss o lycka till.

2009-12-04 @ 14:11:28

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0