body>

Fotfetisch?

Jag har två verkliga fobier. Ormar och fötter. Jag fullkomligt hatar fötter. Särskilt andras fötter,  dom vill jag verkligen inte ta i men ingen ska ta på mina fötter heller. Ingen har fått ta på mina fötter någonsin!

Nu är jag gravid och har sjukt ont i fötterna så jag gör ett litet undantag och låter Roy massera dom på kvällarna framför teven, och jag tror det går för mig. Fy fan så skönt.
Fattar inte varför man får så ont i fötterna, är det för att kroppen får bära på massa extra fläsk hela dagarna plus all vätska?
När han trycker och knådar på dom ömma fötterna finns det inget bättre i hela världen. Jag vill bara ligga och stöna högljutt och ögonen stänger sig med automatik.

Kanske kan bli en god vana, det här älskling? Ett slags förspel? Hahahaha.

Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0