body>

Sjukt trött.

Jag vet att det är elakt att säga att man är trött när man har en son som sover hela natten. 
Jag vet att jag borde vara typ glad och tacksam.
Men jag är så trött! Sjukt trött. Dom två senaste dagarna har vi sovit till 10.00 Sidding och jag och då somnade jag kanske vid 23.00 och Sid vid 21.00 men jag behöver en powernap mitt på dagen också. Inte Sid, tyvärr.
Är jag sjuk eller vad är det med mig?
Jag sover inte för mycket ifall någon nu tänkt kommentera det. Jag är nämligen helt orkeslös och matt i hjärnan. Skulle behöva gå i idé för att bli pigg. Eller sova i minst en vecka för att komma ifatt.

Tips, tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller bara acceptera läget att efter allt ni vart med om sista tiden PLUS att ni nyss blivit småbarnsföräldrar kan man bli så där seg trött o allmänt matt...

2010-02-03 @ 13:15:21
Postat av: Virva

KOLLA DITT JÄRNVÄRDE .....DET VAR JU SÅ LÅGT INNAN KANSKE BEHÖVER SU ÄTA LITE JÄRNTABLETTER MAMMS

2010-02-03 @ 13:52:40
Postat av: sara

ja kolla järnvärdet..ja käkar järntabletter...

2010-02-03 @ 14:55:33
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Man ska nog vara sjukt trött i början... Men så måste man tänka på att äta ordentligt, och dricka massor, man går ner i vikt i alla fall så länge man ammar... Men hur som helst så blir det bättre, första tiden är man som sagt trött.

2010-02-04 @ 12:12:11
Postat av: Peter

Då kan du tänka på hur trött röj måste vara...

Jag var helt slut i början....

2010-02-04 @ 14:54:09
Postat av: Akiz

Peter för f*n, gå och jobba med dig!!!!!! ;)

2010-02-04 @ 15:58:08
Postat av: sara

hahaha...go peter :)

2010-02-04 @ 18:47:38
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: frida

Jag tror amningen är den skyldige..På mig har kilona rasat sen Svante föddes, trots att jag äter godis och kakor varje dag, vilket säger lite om hur mycket energi amningen drar ur kroppen! 1:a månaden märker man det inte för man är så hög på adrenalin men framåt 2:a månaden.. Så om det har med det att göra är nog enda tipset att hinka vatten!

2010-02-04 @ 20:40:38
URL: http://dagenssvante.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0