body>

30-års kalaset

Innan festen sa jag till Roy att jag ville ordna en fest som alla pratar om i 100år, eller ja, åtminstone i 20 år, tills jag kan ha ett stort 50-årskalas.
Och jag verkar ha lyckats. Maten, uppträdandena och sällskapet verkar ha fallit folk i smaken.
Jag är mer än nöjd, trots att jag var bakis i två dagar efteråt, men man fyller bara 30 en gång.
Återigen, tusen tack för fantastiska presenter (Massage, ansiktsbehandlingar, Presentkort H&M, Strandväska & Hatt, Bok, Hårprodukter, Skumpa, Vin, Blommor och en hemlig resa med "mina tjejer" i början av juli!!!)

Och tack för all hjälp innan festen Pulli och Michelle och all hjälp under festens gång. Alla mina vänner är fantastiska, men nästa gång dricker ni ur slattarna ur ölen, hällde ut fulla och halvfulla öl när vi städade och det är alkoholslöseri, trots att ölen var gratis!

Här nedan ser ni min nya 30-årskrisiga frisyr, vad tycks?




Kommentarer
Postat av: Cissi

Kollade bilderna på fb. Ser ut att ha varit en härlig fest! Jag ser fram emot din 50-års fest.:) då borde jag ju kunna lämna Ed ensam hemma. Om han vill bo hemma när han är 25, lite tveksamt kanske. Puss



ps. jag kan snart låtsas att jag har samma frisyr... om jag fortsätter tappa hår i det här tempot.

2010-05-04 @ 20:39:58
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: liindblaads

härlig blogg :)

hur e de med dig kram :)

2010-05-04 @ 20:54:55
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Jätte fin =D

Vad skoj du blev nöjd!



Ps. kolla in i min blogg som är fylld med inspiration inom mode och trender!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-05-04 @ 21:31:51
URL: http://kiznic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka snyggingar! härligt att du är så nöjd med festen. Är han bättre idag den lilla Siddingen? säg till när ni är friska nog för en långpromenad. Puss

2010-05-05 @ 09:01:40
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0