body>

Usel vän!

och just det ja, jag glömde säga att jag ständigt har dåligt samvete för jag är en sån usel vän just nu. Jag hinner typ inte ens sms:a och fråga hur dom mår, än mindre träffa dom. Min bästa kompis är gravid och hennes graviditet har rusat förbi, hon ska ha i april och det känns som hon blev gravid igår. Kanske för att hon mår så förbannat bra så hon inte behöver gnälla som jag gjorde som jag inte vet knappt någonting om hennes graviditet. Då är det tur man kan läsa hennes blogg och hänga med. Förlåt kompis, jag är sämst. och förlåt ni andra också.
Älskar er ändå, hoppas det är ömsesidigt!


Kommentarer
Postat av: Stina

Du är ingen usel vän , du har bara mycket att göra & mycket att tänka på. Dom förstår dig nog. Vet inte om Räkan har skallrat? Jag ska ha bebis i Juli ! Älskar att läsa din & Michelles blogg ! Ni är tuffa tjejer ! Hoppas att allt är bra ! Kram Stina , Räkans lillesyrra !

2011-02-11 @ 16:49:34
URL: http://wildchildh.blogg.se/
Postat av: Michelle

Du är ingen usel vän. Man har perioder i livet då man är mer uppe i det man gör och har mindre tid till annat. Jag är en sån vän som förstår sånt. Det tror jag att alla våra vänner gör. Annars hade dom inte varit just vänner. Nuförtiden har vi ett annat sorts liv än vi hade förr när vi hängde hela dagarna och sen ringde och pratade i timmar när vi inte "satt ihop". Nu har vi lite annat att fixa med och det är helt okej. Vi älskar varandra ändå. Huvudsaken är att vi alltid finns där när det behövs.



Släpp det där med att du har dåligt samvete för att du inte hinner. det behöver du inte ha. Dessutom får du knappast mer tid på dygnet för det! :)



Puss på dig



P.S Lilloffe och jag mår kanon, pappan med. Den dag jag inte mår bra så kommer du få veta det. Var så säker. :) D.D

2011-02-14 @ 08:05:53
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: räkan

håller med michelle, vi vet var vi har varandra, det är huvudsaken!! ps.har också lite dåligt samvete över michelles mage å allt, men va fan hon mår ju för bra;) å sen har jag inte sett sid på länge, huuua..

Men som michelle sa, vi älskar varandra endå!!!

2011-02-16 @ 19:21:48

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0