body>

Linda Rosing? Hjälp!!!!

Var hos BM idag. 14 kg har jag nu gått upp. Den senaste veckan har det sagt poff. Men så skvalpar det också om mig. Hela jag är fylld av vätska, svullna fötter, ansikte, fingrar och ben.

Nu måste jag erkänna att det är jobbigt. Att hela kropppen förvandlats och jag inte känner igen mig själv, det är väldigt påfrestande för psyket. Innan när det bara var lilla kalaskulan på magen kändes det ändå rätt okej. Det positiva i viktuppgång av vätska är ju att allt det försvinner på BB.

Jag längtar så sjukt mycket efter att få shoppa, ett par fina skor i rätt storlek, några snygga tajta jeans, men det lär väl dröja om jag ska öka ännu mer i vikt!

Jag tycker till och med mina läppar ser svullna ut, jag påminner om Linda Rosing och skriker lite förfärat varje morgon då jag ser mitt osminkade svullna nylle i spegeln.

Idag gnäller jag som fan. Det är tungt nu. Jag ligger inte bekvämt, jag sitter inte bekvämt, jag har svårt att andas och mina fötter värker, jag är inte van vid att bära upp en så här tung kropp.

Någon som vet nån som utför fotmassage och pedikyr här i Kalmar???


Och känner mig lite tröstad om vi skulle få en dvärg-luring (Som jag fasar så för....)
Michelle berättade om sin lägenhet där allt växer. Hon får döda växter att blomma ut för fullt och lökar som växer på en vecka. (Inte bröst, utan gul lök). Man kan nästan säga att hennes takvåning är som ett växthus. Så jag lämnar bara dvärgungen till henne så växer han nog till sig!!!!



Kommentarer
Postat av: Nettis

Åååhhh så jag känner igen mig. Det är verkligen jättejobbigt sista tiden och man bara väntar och väntar och hoppas att man ska föda för tidigt. Jag lider verkligen med dig gumman!!! Men du kommer nog att gå ner i rasande fart när du väl fött. Du är ju så himla fint gravid och vattnet som kroppen envist ska samla på sig, försvinner väldigt fort.

Tänker på dig! kramizar

2009-11-02 @ 21:22:50
Postat av: Sisela

Kan rekomendera "Movement" för fotbehandling!!

2009-11-02 @ 23:24:04
Postat av: Michelle

Haha, han är såå välkommen om det skulle bli fallet knäppis!

Puss

2009-11-03 @ 08:17:01
Postat av: Sofie

Ja visst känner man sig otymplig, men jag är nog också snart uppe på +14 och jag är ca 4 veckor efter dig(!) Vägde mig i helgen och enligt den vågen hade jag gått upp ca 4 kg sen senaste mötet på MVC och det var 2 veckor sedan... jag valde att inte tro på den och det visade sig senare att den hade fått spelet.

Angående mina jeans så är det mammajeans, jätteskönt, men de börjar sitta tajt de med. Inte en chans att jag får upp mina vanliga jeans till mitten av låren ens :( Fy man känner sig som en heffaklump, även om magen är lite mysig så är resten av extrakilona inte det.

2009-11-03 @ 08:53:20
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0