body>

Blocketfynd!

Jag har hittat en helt fantastisk vit spjälsäng på blocket och samma person säljer även en svart Babysitter.
Förutom sängkläder till bebisen så är det just spjälsäng och babysitter som vi behöver.
Nästan allt det andra är fixat och klart. Om jag inte har glömt något. Känns ganska skönt och vara ute i god tid och fixat allt inför skrutts födelse. Men blir lite osäker, vad kostar en ny sän eller en ny babysitter? Är det prisvärt att köpa dessa två begagnade prylarna som jag har fastnat så för. Kolla på mina fynd här och sen säg vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: johanna w

babysittern ser ut som en sån för ca 400 ( finns säkert billigare men e då skruttiga) finns så klart även dyrare.

Sängen är billig när du får med madrass tycker jag, madrassen är oftast det "dyrare" i sammanhanget, vår säng kostade ny 895 på ikea madrassen säkert 300-500 kommer inte ihåg( fanns billigare där med). Sen är bra att kolla om sängen går att ställa i olika lägen, anledningen till att vår säng kostade så Mycket som 900 var att jag ville ha 3 funktioner dvs hög, låg och låg med möjlighet att ta bort ena spjälsidan.

Fiiin var sängen iaf och mycket bra pris, och babysitter ser ju med bra ut!

2009-09-13 @ 19:00:24
Postat av: Michelle

Fin som snus!

2009-09-14 @ 08:41:07

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0