body>

Viktnojig?

Alltså när jag läser min egen blogg slås jag av att jag är lite viktnojig. Det är jag inte. Eller jo.
Alltså jag är inte rädd för att att gå upp i vikt nu, jag är bara rädd att jag inte går ner dom sen.
Så det är klart man omedvetet tänker på sin vikt.
Det är så mycket annat som ändå händer med kroppen när du blir gravid som folk inte talar om (inte ens Mellas vänner som njuter så av sin graviditet har nog berättat om sådana saker.)

Då pratar vi hemorojder.
Då pratar vi åderbråck i underlivet.

Vi pratar mer om det en annan gång.

Så jag menar, att man ska få tillbaka sin lilla kropp är väl inte för mycket begärt?


Kommentarer
Postat av: carro

va fan?? Inte nog med att jag har dom på benen!!! Möjligheten att få åderbrock i underlivet hamnar på ett stooooort MINUS!!

2009-09-25 @ 10:53:50
Postat av: akiz

Fia min vän, titta på mig!!! jag med min jättemage gick ner nästan allt på bara några veckor. Visst har jag några kg kvar men med motion, bra kost och några situps hade jag nog varit helt återställd.



smörj magen bara!!!! puss

2009-09-25 @ 12:10:19
Postat av: Eva

Tänk om ändå hade aptit när man var gravid....fuusk!

2009-09-25 @ 12:47:05

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0