body>

Glad för lite bajs.

Jag trodde aldrig jag skulle bli så glad över lite bajs som jag blev ikväll.
Sid bajsade för egen maskin för första gången på en vecka. Ingen termometer behövdes. Jippie.
Vad som hjälpte honom på traven?
Gröt med lite messmör i, Sempers magdroppar, rivet päron på gröten och simhallsvatten fyllt av bakterier.
Ja, jag körde allt på en gång.

Fast jag ljög lite för er nu, för det var rivet äpple på gröten.
Jag åkte till affären för att köpa päron och kom hem med äpplen.
Om jag är ett pucko?
Ja.

Kommentarer
Postat av: Carro

Simhallsvatten funkar alltid!! Kul att maskineriet är igång igen!

2010-05-10 @ 23:03:38
Postat av: Paula

Vad glad jag blir!! Fortsätt så lille Sid:)

2010-05-11 @ 08:00:22
URL: http://vackravitating.blogspot.com/
Postat av: akiz

vad skönt!!!



visst är det helt sjukt att man kan bli så glad för vad en blöja innehåller!!!! hahahaha.

vad bra att dina råd och tips som du fått funkade!

det är lika bra att köra allt på en gång som du gjorde :) kram

2010-05-11 @ 12:36:05

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0