body>

Sid och röda mattan




Hej kompisar!
Det är Sid här. Det var länge sen jag skrev till er, men jag har varit sjuk ganska mycket på senaste tiden. När man är sjuk är man inte så tuff. Iallafall inte jag. men skit i det nu.
Ni vet att jag är kändis va?
Jag skulle vilja att ni i fortsättningen kallar mig för Föräldrar och barn-Sid.
Jag tycker inte att jag är divig på något sätt men vissa förmåner ska väl ändå en stjärna ha.
Jag har skrivit en lista till mina föräldrar på vad jag vill alltid ska finnas på mitt rum.

Fräscht vatten i pipmugg.
Minst 4 olika nappar i olika mönster
Vita kläder som tvättats i parfymfritt tvättmedel
Våtservetter
En bunt med pampers storlek 4+
Nya leksaker varje dag, gärna fisher price
Bollar (Basket, fotboll, tennisbollar, mjuka bollar, hårda bollar, studsbollar)
Majskrokar med ost och örtsmak
Ett paket russin

Det är väl inte en lista för en diva?

Sedan vill jag att dom rullar ut röda mattan för mig, vart jag än ska.
Det är väl där problemet ligger, iallafall om man får tro min mamma, för då säger hon att jag ska sluta med dom där divafasonerna! Att jag inte ens är en C-kändis.

Jäkla mamma! Tur hon ska börja jobba snart så jag får hänga med min pappa lite, han är lite mer på min nivå, tycker jag!

Vi hörs!

 

Kommentarer
Postat av: virva

Hahahaha du är för söt <3 ett riktigt litet scarmtroll .-)

2010-10-27 @ 17:40:03

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0