body>

Sjukling

Och vipps, så fick jag bli frisk. Sid är riktigt, riktigt sjuk. Förra öroninflammationen gick ju oss nästan obemärkt förbi om det inte vore för nätterna, då han skrek och givetvis för att han inte ville äta. Men annars var han pigg och glad.

Så är inte fallet denna gången, nu ligger han och halvsover på antingen mitt eller Roys bröst, han hade 39,4 i feber trots alvedon och han äter absolut ingenting, inte välling, inte nåt. Vi får tvinga i några ynka droppar vatten.
Han gnyr hela tiden och det är så fruktansvärt synd om min lilleman!

Kommentarer
Postat av: virva

Ja stackars lille Sidding ,idag var han riktig ynklig ,jag har aldrig sett honom sådan ....så dålig så han bara låg där och tittade och pep lite .

2010-10-08 @ 19:56:15
Postat av: Cissi

Stackars stackars Sid. Hoppas att febern sjunker snabbt! Så fruktansvärt jobbigt att se de små ha ont!

2010-10-08 @ 20:13:45
Postat av: Tina

Nä men stackars lille man. Så hemsk att se dom så ynkliga fy hoppas han snart blir frisk. Och angående det där om läkarna håller jag med dig dom är så jävla kassa. Vad är dom tillför igentligen? Kanske man skulle utbilda sig själv så slipper man andra kassa läkare...

2010-10-08 @ 22:22:11
URL: http://Tinilini.blogspot.com
Postat av: Frida

Stackars lillkillen, och givetvis ni oxå! Aldrig kul när de är sjuka de små liven! Min lille hade oxå halsfluss tidigt och en feber som vägrade gå ner! Om det inte funkar med alvedon/panodil kan du kombinera med ipren supp det är inte samma verksamma ämne vilket innebär att du kan ge oftare!(värdelöst att vänta 4 timmar när det inte har någon effekt!) Det är inte alltid de på apoteket rekommendera det pga av att man kanske inte i alla lägen ska kombinera olika mediciner men barnavd säger att det är helt okej för att få ner febern! Så kanske han kan komma till ro lite! Så har jag gjort när det har varit jäkligt, och det har funkat jättebra! Hoppas han piggar på sig snart! //Kramar

2010-10-18 @ 00:33:47

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0