body>

Så här har vi det!

Ni kanske tycker jag är gnällig. Det får jag vara.
Sid har varit sjuk i över 2 veckor nu, han har inte sovit alls, han har sovit lite och nu sover han rätt okej. Förutom att han vaknar mitt i natten och är vaken ungefär i 2 timmar. Han bökar och stökar och kan inte somna om.
Till råga på allt så har jag en sambo som håller på att arbeta ihjäl sig. Han är så trött, så trött av allt jobbande att han knappt orkar prata när han kommer hem från övertidskvällar och helger på jobbet.
Det känns som jag går på knäna med knappt ingen sömn, allt hushållsarbete och att roa en krävande upptäckare på 8 månader.

Jag har tappat humöret, jag känner mig ledsen och trött. Jag läser fakta om LCHF och inga kolhydrater kan även göra en trött och ledsen.
Så nu bantar jag inte på det viset längre. Nu äter jag nyttigt och rör på mig och får väl vänta till Beach 2011 innan jag blir smal.
Det är alldeles för krävande just nu.

Och minsta lilla motgång nu kommer knocka mig totalt.
Jag ligger lite lågt här nu, hoppas att ni förstår.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det låter vettigt gumman!

Ska bli kul att ses, får prata mer då. Puss

2010-09-14 @ 13:53:32
URL: http://till56pa56dagar.blogspot.com
Postat av: Michelle Bergh

gör bara sånt som du känner för just nu. för när allt är riktigt risigt är det viktigt att bara göra det man känner för just för stunden, annars blir allt bara värre. kan dock inte föreställa mig den här känslan men mycket styrka till dig. du fixar detta. du fixar allt!!! du är grym.



om du har tråkigt någon stund och vill få dig ett gott skratt kan du alltid kika in på min blogg senare ikväll då jag ska uppdatera med text och bilder hur fasen jag lyckades klara mig igenom en egenlagad trerättersmiddag (om jag nu gör det).



stor kram till dig!

2010-09-14 @ 13:59:52
URL: http://monstylee.blogg.se/
Postat av: johanna w

Fina fia, försöker skicka lite styrka och energi här.



Försök som sagt att inte känna några måsten, Jag menar inte att det är lätt, och jag vet hur du känner, när man är trött tröttare tröttast då är allt mest skit men det vänder och man får gnälla, känns oftast lite lättare då.

stor kram o puss

2010-09-14 @ 14:50:32
URL: http://johannaaw.blogspot.com
Postat av: räkan

jag förstår.. Man måste inte vara på topp jämt

2010-09-14 @ 20:15:33
Postat av: Anonym

Inga kolhydrater gör en dum i huvudet... som sagt...hjärnan kan bara använda socker som näringsämne...Vad TROR du händer?

2010-09-14 @ 23:59:39
Postat av: Johanna me naglarna

Tänker på dig Fia!!

2010-09-15 @ 07:13:16
URL: http://johannasego.blogg.se/
Postat av: akiz

bra att du slutat med den idiotiska bantningskuren. du är fin som du är och vill du ändå gå ner i vikt finns det andra sundare metoder!

kramis

2010-09-15 @ 14:50:37
Postat av: mammatajkon

man får va gnällig, även på bloggen! Det är ju bara att skita i att läsa ett sånt inlägg om man inte orkar det.

klart man blir gnällig, när allt känns jobbigt runt omkring. Kram på dig!

2010-09-15 @ 19:59:34
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0