body>

Lilla Julafton




                                                     (Finfina vänner)



En gång om året träffas alla fina tjejerna (Nåja, inte riktigt alla) hemma hos Caroline för att fira lilla julafton och dela ut paket och äta kulinariska och nyskapande julrätter. Men det allra viktigaste som vi gör är att skriva om våra förhoppningar/förväntningar inför det nya året. Förra årets förväntningar läses upp och så ser vi vad som verkligen hänt och inte. Nästan alla hade tippat att Michelle skulle vara gravid och jag trodde att jag hade blivit Fru Håkansson. Det har ju inte hänt!!! Däremot hade jag önskat att jag skulle fått ett nytt jobb och börjat jobba igen efter graviditet och mammaledighet, vilket ju stämmer jättebra. Jag har ett toppenjobb som jag verkligen trivs med!
Nu är det ett helt år tills vi får plocka fram förväntningarna inför 2011 och jag längtar redan!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0