body>

Sid och djurbajset



Under långledigheten passade vi på att åka till Pappas jaktstuga och grilla korv med farfar, åka pulka och kolla på olika sorters djurbajs i skogen, sånt som mamma tycker är skittråkigt, men pappa och farfar tycker är spännande.

Vi hade en mysig dag i skogen och om jag bara kunde tänka mig att lära mig att gå med skor på så skulle vi kunnat vara ute ännu mer. Jag känner mig ganska frihetsberövad när dom sätter på mig stora vinterkängor som går nästan ända upp till låret. Hur sjutton tror dom att jag ska kunna gå då? Tänker dom inte på att jag nästan nyss lärt mig gå??
Mamma tycker iallafall att det är skönt att sitta och slappa framför brasan och göra ingenting, koppla bort jobb och annan stress och bara vara med mig och pappa.

Puss från Sid

Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0