body>

Utekväll med jobbet

Igår var jag ute med tjejerna från jobbet. Middag på hamnkrogen och humorgala i kalmarsalen!
Åh, vad jag behövde få göra mig ordning i lugn och ro, klä upp mig och ha en trevlig tjejkväll!
Det var så länge sen så jag var alldeles pirrig inombords! Måste vara för jag jobbar mycket och att hela tjejligan är gravida!
Men ska genast försöka styra upp en tjejmiddag på stan!
Hade en helt fantastisk kväll och mest garvade jag åt när Özz nujen tvingade upp ett par som kom försent upp på scenen! När han frågade vad dom hette och dom svarade Ulrik och Li, varpå Özz vänder sig mot Li och säger: men du ser ju inte alls ut att komma från Kina!
Då dog jag och kunde inte sluta skratta trots att alla andra skratt tystnat!

Tack för en trevlig kväll, bästa cubusbrudarna! (Millan, du saknades, krya på dig snabbt!)


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0