body>

Budapest

Budapest var fantastiskt! Soligt, god mat, god dryck, billigt, trevligt sällskap, lyxigt hotell! Ja, vi är helnöjda ned vår kortweekend utan barn!

Det enda jobbiga var att behöva pumpa brösten var 5:e timme!

Tant Akiz och min bror passade Sally på fredagen medan min mamma jobbade och farmor hade Sid! Akiz lyckades med det som ingen annan lyckades med, Sally tog flaskan utan problem! Duktiga Akiz!

Sedan har mina föräldrar bott hos oss med båda barnen hela helgen och inte nog med att dom har haft fullt upp med barnpassning, så har även min mamma storstädat mitt hus, min ugn skiner, min kök glänser och mitt badrum är rent och fräscht! Min tvätt är tvättad OCH strykt! Fönstrerna är putsade!

Och det är jag så tacksam att jag kan börja gråta för! Tack älskade mamma!
Jag som är pedantisk och älskar att ha det rent och snyggt har tyvärr fått göra lite avkall på det sedan jag blev tvåbarnsmamma och det vet mamma, hon vet också att jag lider för att det är lite stökigt och skitigt i hörnen!

Så tusen tusen tack!!!! Och tack till alla som hjälpte till med barnen! Och tack till fantastiskt resesällskap!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var värd den resan Fia . Man kan inte hinna med allt när man har två små barn. Vad jag undrar är hur du hinner med allt set du gör , du är verkligen beundransvärd .su lagar så mycket god mat dina barn är alltid så fina hela rena med fina kläder och su själv är alltid så fin . Du bakar och tvättar och städar . Sen att su inte hinner ta spis och sånt som man kan prioritera bort ett tag är ju inte hela värden . Su måste ju vila också . Nu has
Hade vi denna helgen och sen kan ju jag vila hur mycket som helst . Det kan inte du med dom små . .. Jag tycker att du är en fantastisk mamma och (fru) som tar hand om din familj men ii bland måste man ta hand om sig själv också . Härligt att höra att ni hade det trevligt . ... Och säg till så kan jag hjälpa sig om du behöver städ hjälp nån gång igen .... Kram min lilla flicka mamma

2012-08-08 @ 13:06:40
Postat av: AkizGe

Åhhh, ni ser ut att ha haft det fantastiskt. Det var ni alla väl värda. Jag är glad att vi kunde hjälpa till, hon är ju bara för go, lilla söta Sally. Är glad att jag kunde hjälpa till med flaskan, fast hon gjorde det mesta själv egentligen :) vilken fantastisk mamma du har. Sååå snällt av henne att fixa ert redan så fina hem ännu finare. Kram

2012-08-08 @ 20:47:52

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0