body>

Dilemma

Om jag inte får åka iväg på min resa så kommer jag bli ett vrak, behöver det för att orka med livet känner jag!

Men det känns som om vi inte borde åka! Sally totalvägrar flaskan och trots att BVC säger att vi ska åka och att hon kommer ta flaska när hon blir tillräckligt hungrig så känns det inte bra! Dessutom är Sid förkyld och rosslig i lungorna!

Var hos läkaren med honom nu på morgonen och han fick bricanyl utskrivet på grund av förkylningsastma!

Vilket dilemma va? Antar att de flesta hade stannat hemma hos sina barn, men jag vet att min mamma och pappa har minst lika god hand om mina barn och dom älskar verkligen att vara med sina mor och farföräldrar, så det kommer nog gå bra!

Men jag känner mig stressad och orolig inombords!

flaskvägraren Sally


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0