body>

Förbereder middag

Ikväll kommer våra fina vänner (och sids gudföräldrar) hit på middag!

Ikväll tänkte jag att jag skulle vara sådär skönt avslappnad som jag känner att alla andra som bjuder på middag jämt är!
Jag har dammsugit, men sen får det vara lite "bohemiskt och stökigt", minns ni att jag skulle bli bättre på att vara en dålig människa?

Och jag ska inte stressa och stå och svettas vid spisen för att allt ska va klart när de plingar på dörren (läs: förmodligen plingar dom inte ens på, utan går bara rakt in)
Dom kan få sippa på fördrinken medans jag fixar i köket!

Nu blir det ju inget avancerat, lite mormors kalops och sötpotatis med kyckling bara!
Sånt som vi bjuder gäster på!


Kommentarer
Postat av: Virva

Hahhahahaha ja var det inte det vi också fick sist vi var på kalas hos er Hahaha

2012-08-24 @ 16:25:57
Postat av: Anonym

Du är så rolig! Önskar jag kände dig! :-)

2012-08-25 @ 08:06:13
Postat av: Lädervägen 3 Kristvallabrunn

Mormors kalops är bäst..men jag brukar tillsätta
lite mer kryddpeppar för att få lite mer sting :)
Himla behändigt...varför krångla till det.

2012-08-25 @ 21:08:14

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0