body>

Kalas och utekväll

Jag går alltid all in när det väl gäller och det här var ett sånt party som jag längtat efter! Caroline och Michelle firades och vi var ett härligt gäng tjejer! Varav 4 av oss pumpade brösten innan vi gick ut!

När man inte festar så ofta så blev det för mycket av det goda, inte så jag störde någon, jag var snarare ganska kul säger dom!

Och mamma väckte mig vid åtta på morgonen för att tala om att jag sov i en spya!
Vems då undrade jag?!
Det var min egen och jag har ingen aning om hur det gått till!
Så nu är jag nykterist ifall nån undrar!

Fy fan så dåligt jag mådde i söndags!
Tvättade håret 3 ggr för lukten satt kvar!
Jag får ju aldrig ångest för sånt jag inte kan ändra på och jag kan ju inte spola tillbaka tiden, men jag skäms lite över att det blev mer alkohol än jag tål ( typ inget alls längre!)

Tack iallafall alla inblandade för en trevli g kväll!!!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0