body>

Kia kostar bara en tia!

Har ni träffat nån som blir provocerad av 6-7 nåtsåntåringar?

Här är hon!!!!

En liten kille frågar om vi har en Volvo?
"nä" svarar jag
"har ni inte råd med en bil" undrar lillkillen.

Redan här känner jag mig ganska provocerad av killen....

"vi har TVÅ bilar" svarar jag tillbaka som den snorunge JAG är!!!

"vad har ni för bil då", undrar lillkillen.
"en Kia" svarar jag
"hahhaha eran bil kostar bara en tia!!!!!!!!, säger skitungen då!

€#%!!!???%^*¥£$#%!?

Roy skrattade så han dog och jag ville nita ungen!
Förstår inte alls varför jag lyckas bli provocerad av en 6-7 nåtsåntåring!






Kommentarer
Postat av: johanna w

hahahaha men dom är jäkligt kaxiga dom där små! =)

2012-08-27 @ 19:21:29
Postat av: Rebecca

Haha så jäkla kul!
Jag vet exakt hur det känns... I dag stod jag o väntade på att det skulle bli grön gubbe, samtidgt som jag står där o väntar står det ett gäng små kottar o skriker som små idioter: PANG PANG PAAAANG! Det finns en vuxen kvinna med dem men hon är fullt upptagen med att prata i mobil. Som final skriker ungarna PAAAANG o pekar mot mig o andra förbi passagerande. Då, då kände jag: passa dig jävligt noga lilla ungjävel, min armbåge är rätt å jävla nära att placera sig rakt mellan ögonen på dig!
Mest irriterande var ju att mobil kvinnan inte sa till... men jag har ju inte barn, en vacker dag är det jag som står där med en liten ligist ;)

2012-08-27 @ 21:45:26
Postat av: Tina

Hahaha.. :)

2012-08-27 @ 22:47:27
URL: http://viibacken.blogg.se

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0