body>

Mycket kan jag göra...

Jag kan göra mycket äckligt,
typ få bajs på fingrarna, ta emot Sids snor när han kommer med en "kråka" och säger "här får du!", gå omkring med spy på kläderna, kanske sova i spädbarnskissiga lakan när det är mittinatten och jag inte orkar byta lakan MEN att smaka på barnmat, där går min gräns!

Det är så jävla äckligt!

Idag gjorde jag det och dog nästan!
Jag skulle känna om maten var för varm, fick lite på läppen och av ren reflex slickade jag i mig det!
Det stod lax och pasta på burken men smakade mer som gammal spya!

Jag tvättade munnen efteråt och känner mig som en hycklare när jag sedan matar mitt barn och säger "naminam, va goooott"



Sally ser också lite skeptisk ut till att äta spya på burk?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad löjlig du är, sådär skriver du ju bara för att få fler kommentarer på din töntiga blogg!

2012-08-23 @ 11:37:25
Postat av: Virva

Anonym .....men då lyckades hon ju .För du verkar ju vilja läsa hennes töntiga blogg....Som du tycker är sååå intresant att du inte kan låta bli att läsa och att du sen måste komentera det också ,Fan vad Töntig du är .

2012-08-23 @ 12:19:58
Postat av: johanna w

skeptisk kanske men jäklar så söt hon är er prinsessa!!!

2012-08-23 @ 12:57:02
Postat av: Lotta

Till Anonym: vilken konstig kommentar! Och varför läser du bloggen då? Är du avundsjuk kanske? Det kan ju yttra sig på väldigt märkliga sätt ibland!

2012-08-23 @ 14:22:51

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0