body>

Trött

Jag går omkring som en zombie nuförtiden, är jämt trött!
Efter Sid var jag också det, åkte tillochmed till doktorn och tog massa prover men allt var bra!

Jag tänkte sluta amma, men vem orkar gå upp och fixa ersättning/välling vid 6?
Nä, hon får fortsätta snutta bröst ett tag till!

Jag är inte bara trött, trött!
Jag är trött på mig själv också!
På min kropp, min hårfärg, min klädstil, mina kläder min frisyr!

Kan man byta ut sig själv på nåt vis?


Oranget hår, vad tror ni om det på mig?


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är fin som du är!
Risken är att Sid tror du är Pippi;) Men jag tror att du passar kanon i det, de är din färg. Men, som sagt, du är fin nu.
Jag har också perioder då jag vill kräkas på mig själv å allt som har med mig att göra. Under dessa perioder tar jag oftast dumma beslut. Klipper mig, färga håret m.m och 9 gånger av 10 ångrar jag mig när kräkperioden gått över!
Men det betyder ju inte att du kommer göra det! Tjör, bara tjöör, haha!

2012-08-28 @ 20:29:10
Postat av: mammatajkon

måste fråga om det var dig jag såg på maxi idag. Vid potatisen? Vet du att jag gick och funderade på varför jag kände igen dig, jag är verkligen kass på att placera människor..... långt efteråt kom jag på att det kanske var du.
I så fall tyckte jag inte alls att du såg trist ut. Tvärtom!

2012-08-28 @ 21:17:43
URL: http://mammatajkon.blogspot.com
Postat av: Akiz

30-årskrisen har kommit ifatt dig snygging....det är bara det som äe problemet.det går över......när 40-årskrisen tar över ;) kram

2012-08-28 @ 22:36:07
Postat av: Anonym

Nej fy f..n inte orange!! Du har fin som du är! Puss på dig hjärtat ❤

2012-08-29 @ 19:23:49
Postat av: Helena

Det var jag, inte anonym :-)

2012-08-29 @ 19:25:53

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0